Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2012 12:55 - КОМПОЗИТОР
Автор: mrgreen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2543 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 26.05.2012 17:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


В ден тъй съдбовен, непринуден и върховен, вървях по улицата аз, пеейки тихичко на глас. Пеех и сънувах буден, сън простоват и чуден, свят без злоба и омраза - въображението така ми го показа. Денят ми бе тъй противен, сив, и като композитор талантлив, в миг направих го красив. А беше зима... Но от нейде птици долетяха, дървета пък зацъфтяха, зеленичка тревичката изникна, от нищото поточе бликна. Слънчо радостно ми се усмихна, природата видимо притихна, и после всичко оживя, сякаш дойде пролетта. Бях там,
на улицата, сам,
бях от красотата ням. И не спирах да композирам, и в красотата да се взирам! Бях сам, и незабележим, сам, но истински - неповторим. Никой композицията ми не забеляза, никой и думичка не каза. Но там бе тя, и тъй красива, от реалността по истинска и жива. Да я видят всичко бих дал,
но хората са слепи,
външно преуспяващи,
а всъщност тъй клети.
За другите невидима,
за мен реалност -
да композирам бе мойта специалност. Накрая доволен продължих, че съм направил нещо хубаво реших. И казах - чао - на тази ефирна красота, завъртайки се,
се върнах в реалността.


Green

image

image

Снимки - личен архив - Photoshop CS5



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. otherwise - Щом го умееш,
26.05.2012 17:58
нищо не ти пречи да пресъздаваш и композираш каквото си пожелаеш, във всеки един момент...
И някога, все някой ще успее. Да (те) види. С очите на сърцето си.
цитирай
2. mrgreen - Така ли смятате?
26.05.2012 18:10
otherwise написа:
нищо не ти пречи да пресъздаваш и композираш каквото си пожелаеш, във всеки един момент...
И някога, все някой ще успее. Да (те) види. С очите на сърцето си.



Г-жо, тук идеята е коренно различна... Става въпрос за "Вяра". В каквото повярваме то става реалност! Ето защо трябва много да внимаваме какво си пожелаваме, защото желанията могат да станат реални. Както и да е.. Защо въобще се обяснявам... Това ме изморява.
цитирай
3. blagovestie - Не виждам разлика.
26.05.2012 18:19
Но по принцип не се чувствайте длъжен да ми обяснявате каквото и да е.

Имах предвид,че не всеки знае и използва тайната на вселената, принципите на пожеланието, още по-малко - да пресъздава цели светове, да не оставя въображението си да спи. И понеже споменавате за споделяне на чувството, картината, света ви (в стиха), и тъй като сте на особена възраст (от снимките), затова включих последното.

Няма да се изморяваме повече. Приятна вечер!
цитирай
4. mrgreen - Оххх..
26.05.2012 18:32
..Какво особено има във възрастта ми? Снимките биха могли да са от преди 20 години! Просто трябваше да се види един различен свят. Различен от този, в който сме... А колкото дали е хубав, лош и пр. е въпрос на лично мнение..
цитирай
5. etyna - Точно днес пролетта
26.05.2012 23:31
прилича на зима.Закъснява,въпреки вярата.Но идва...Може би се бави,защото има да събере много щедри водопади по пътя си.Кой знае...
цитирай
6. mrgreen - така е.
27.05.2012 10:05
Благодаря за смисления коментар! Може би природата има нужда от композитор. Май обаче хората не ни бива да композираме... Оглеждам се, визирайки себе си..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mrgreen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 129576
Постинги: 53
Коментари: 171
Гласове: 330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930