Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2012 20:07 - System Error
Автор: mrgreen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4356 Коментари: 12 Гласове:
7

Последна промяна: 07.07.2012 22:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 

Така, както може да ни излъже собствения ни мозък, 
никой човек не би могъл да го стори! Изводите - всеки сам.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. otherwise - За това сте недвусмислено прав, м-р Грийн!
07.07.2012 20:12

цитирай
2. mrgreen - Г-жо Otherwise..
07.07.2012 20:18
.. да ви приличам на глупак (не твърдя и обратното)? Ще си правя ли иначе труда да поствам това, ако няма смисъл.

п.п. Ще се направя на ударен, че не съм видял коментара ви и няма да го изтрия, както направихте вие с моя.
цитирай
3. otherwise - Сори за недоразумението, но Ваш коментар не съм трила никога!
07.07.2012 20:22
И моето изречение тук бе тотално съгласие с вас, но явно нещо се разминаваме от известно време или поради липса на интонация при писането, не схващате същинското ми послание, което е добронамерено, с изключение на предния път, когато ви улучих в кофти настроение и по ваше изказване ви затрудних :))

Трийте спокойно. Ваш блог - ваша воля. Но хубаво стана, че уточнихме, че е бил изтрит ваш коментар при мен...
цитирай
4. mrgreen - Както казах - може би не съм глупак..
07.07.2012 20:30
.. понастоящем мозъчното ми вещество е достатъчно за да мога да хвана смисъла на коментара и написаното.. Не съм твърдял, че ме нападате, опонирате или предизвиквате да бъда груб. Изобщо не съм такъв, нито сега, нито преди. В този случай снимката отново е актуална. Защо ли? Тъпото е, че при толкова голям набор от думи хората не могат да се разберат. Но това е от главите ни ( и моята също). Както съм казвал и преди - думите неминуемо водят до грешки. Нека малко помълчим. Поне аз тогава изглеждам умен - неоспоримо е!
цитирай
5. otherwise - С риск да потвърдя опасенията ви, че ви опонирам, според мен
07.07.2012 20:35
мълчанието (и премълчаването въобще) води до същия брой грешки и разминавания. Говоря по принцип. В живота.

Моят първи коментар бе лаконичен, защото в последно време стигам до същия извод - каквото човек си направи и измисли, никой друг не е в състояние да му направи или внуши. Обикновено мислим и се самонавиваме, че се случва точно това, което искаме или от което ни е страх. И двете състояния водят до себетормоз.

Изречението и снимката ви ще бъдат разбрани категорично от всеки. Точно това и казах. Не е като поезията - всеки да може да вложи самият себе си в написаното (за което говорихме при моите коментари като опит да ви "разтълкувам" стихът, където всъщност написах това, което аз разбрах и с което се отъждествих).

Подозирам, че пак ще ви изморя с обяснения, а се ужасявам, ако натоварвам хората (няма ирония, съвсем буквално го твърдя), затова ви оставям на спокойствие :)
цитирай
6. mrgreen - Мълчанието и премълчаването са много различни неща.
07.07.2012 20:43
Мълча, защото мога да не говоря. Защото е по-добре хората да се разбират както при нямото кино, колкото до премълчаването - то е много лошо нещо. Няма защо да бъда обемен и да обърквам хората. Не исках да създавам пост за раздумка, а точно обратното, място в което хората да могат да се замислят. Поне за миг. Защото многото говорене без мисъл води неминуемо до грешки. Това се опитвах да кажа... Винаги ме обвиняват, че съм многодумен... Нека помълчим. Има защо.
цитирай
7. tamperto - "
07.07.2012 23:21
То ако знам, че мозъка ми ме лъже, ще го уволня на секундата!
цитирай
8. анонимен - и аз и ето още 2-ма безработни и 2-ма ...
08.07.2012 00:36
и аз и ето още 2-ма безработни и 2-ма безмозъчни:)
цитирай
9. mrgreen - Разбира се, макар българите да са от ...
08.07.2012 09:57
Разбира се, макар българите да не са от тия, които си признават заблудите и грешките. Вината е винаги пред нас. Но, не, и когато сме пред огледалото! :)
цитирай
10. etyna - Грийн,здравей!
11.07.2012 14:40
Абе този мозък много ми прилича на шапка за плуване....Подозирам ,че приликата не е случайна.(((:
Продължавам да настоявам за фотографията, да си знаеш!!!
цитирай
11. mrgreen - Няма...
11.07.2012 23:39
... нищо случайно, или всичко е просто набор от случайности. Щом виждаш мозъчна шапка, значи все пак има зачатъци на мозък. Колкото до фотографията, ако ми направиш студио мога да снимам за теб :р. Снощи снимах в малките чаове :)
цитирай
12. lenabela - Мозъкът ни може да ни излъже, а пък и ...
17.04.2013 21:44
Мозъкът ни може да ни излъже, а пък и собствените ни чувства още повече...

Сполучливо направено. :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mrgreen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 129525
Постинги: 53
Коментари: 171
Гласове: 330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930